Joomla 3.1 Templates by FatCow Coupon

Ewaluacja zewnętrzna

Opublikowano: wtorek, 03, luty 2015 Iza Łabudzka

Miło nam poinformować Państwa, że otrzymaliśmy już wyniki odbywającej się w listopadzie ewaluacji zewnętrznej placówki (plik PDF - 315 kB) przeprowadzonej przez zespół wizytatorów z Kuratorium Oświaty w Warszawie. Poniżej przedstawiamy Państwu sposoby spełnienia wymagań oraz wyniki poewaluacyjne w badanych obszarach uzyskane przez naszą placówkę.

 

Poziom E - oznaczający niski stopień wypełniania wymagania przez przedszkole.                                                

Poziom D - oznaczający podstawowy stopień wypełniania wymagania przez przedszkole.                                                                                                                                    

Poziom C - oznaczający średni stopień wypełniania wymagania przez przedszkole.                                              

Poziom B - oznaczający wysoki stopień wypełniania wymagania przez przedszkole.                                                

Poziom A - oznaczający bardzo wysoki stopień wypełniania wymagania przez przedszkole

Poziom spełniania wymagań        

Przedszkole realizuje koncepcję pracy ukierunkowaną na rozwój dzieci

A

Przedszkole działa zgodnie z przyjętą przez radę pedagogiczną własną koncepcją pracy, uwzględniającą potrzeby rozwojowe dzieci, specyfikę pracy przedszkola oraz zidentyfikowane oczekiwania środowiska lokalnego

V

Koncepcja pracy przedszkola jest znana rodzicom i przez nich akceptowana.

V

Koncepcja pracy przedszkola jest modyfikowana we współpracy z rodzicami.

V

Koncepcja pracy przedszkola jest realizowana we współpracy z rodzicami

V

Dzieci są aktywne

B

Dzieci są zaangażowane w zajęcia prowadzone w przedszkolu i chętnie w nich uczestniczą.

V

Nauczyciele stwarzają sytuacje, które zachęcają dzieci do podejmowania różnorodnych aktywności.

V

Dzieci są wdrażane do samodzielności.

V

Dzieci inicjują i realizują działania na rzecz własnego rozwoju.

V

Dzieci uczestniczą w działaniach na rzecz społeczności lokalnej.

V

Przedszkole wspomaga rozwój dzieci, z uwzględnieniem ich indywidualnej sytuacji

B

W przedszkolu rozpoznaje się możliwości psychofizyczne i potrzeby rozwojowe oraz sytuację społeczną każdego dziecka.

V

Informacje z przeprowadzonego rozpoznania są wykorzystywane w realizacji działań edukacyjnych.                     Zajęcia rewalidacyjne dla dzieci niepełnosprawnych oraz zajęcia specjalistyczne są odpowiednie do rozpoznanych potrzeb każdego dziecka.

V

Przedszkole współpracuje z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi i innymi podmiotami świadczącymi poradnictwo i pomoc dzieciom, zgodnie z ich potrzebami i sytuacją społeczną.

V

W przedszkolu są realizowane działania antydyskryminacyjne obejmujące całą społeczność przedszkola.

V

W opinii rodziców wsparcie otrzymywane w przedszkolu odpowiada potrzebom ich dzieci.

V

Pełny raport z ewaluacji problemowej jest opublikowany na stronie Kuratorium Oświaty w Warszawie w zakładce SEO oraz na naszej stronie internetowej.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies". Wiecej informacji w naszej Polityce Cookies.

  
EU Cookie Directive Module Information